helt ok

helt okej dag i skolan. förrutom att lektionerna var så himla sega!
slutade runt 3 tiden idag och så segade jag mig hem.
tog och gjorde klart mitt NO arbete och spansk läxa.
när jag blev klar med det så drog jag ut. såg kaltrina och linnea
springa/hoppandes emot mig, wihooo ! saknar dom som fan!
när man hade pratat klart med dom två så gick jag och marina
och mötte marina och carolina. drog iväg för att kolla på när
kvarnby IK tränade, hahaha så roligt man kan ha när man kollar på
träning ! kom hem för ungefär en timme sedan, har suttit vid datan
enda sen dess och renskrivit mitt NO arbete, DRYYYYYGT !
anyways, ska ta och fixa lite saker till imorron sen iväg och sova
have a nice dayyyyy pösselliiipösss

jag vandrar på gympan

kan aldrig sluta posa !

lilla plugg nörd johanna!



Kommentarer
Postat av: johanna

HAHHHHAHAH KÄNNER MIG SOM EN STOLT FOTOGRAF där ahha så söta bilderna blev men natha jag sa juu shhyy ingen få veta att jag plugghäst ibland shyyy säg inte=D<33

2009-09-16 @ 21:43:38
URL: http://baaraajohaannaa.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHHHHAHAH KÄNNER MIG SOM EN STOLT FOTOGRAF där ahha så söta bilderna blev men natha jag sa juu shhyy ingen få veta att jag plugghäst ibland shyyy säg inte=D<33

2009-09-16 @ 21:45:34
URL: http://baaraajohaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0