helgen

fredag:
härligaste skoldagen på länge, massor av rast och håltimmar !:)
när jag kom hem så träffade man marina, carolina & marina.
var ute en liten stund sen så gick vi hem till mig och tog de lungt.
senare mot kvällen så drog jag hem till älsklingen, hon hade en liten
mini fest för oss girls, nata, mikaela, karolina och muah. trevligt!
snackade ut en massor och skrattade en hel del. käkade massor av
mat och hade det sjukt roligt. har saknat att umågs allihopa tillsammans!
anyway.. gick hem med karolina runt 12. när jag kom hem så var jag
utelåst i ungefär 1 timme, pissig, trött och frös. GREAT!

lördag:
dagen spenderades med marina och carolina. var ute en stund
och sedan så gick vi hem till mig och kollade på film. asså jag var ju
helt crazy, eller rättare sagt marina gjorde mig konstig. jag grät så
mycket jag skratta, fyfan ! vid 9 tiden så drog jag till en balkan fest
vid makedonska kyrkan. så roligt vi hade det. haha, saknat alla er tjejer!
drog hemmåt vid 1 tiden och snackade sedan i lur, somnade runt 4.
thank's för kvällen, hanna, levina, patricia & tanja <3

söndag:
idag så har jag bara tagit det lungt. senare under dagen så gick jag
ut med karolina, marina och patricia. satte oss inne i mc där vi
skrattade ihjäl oss eftersom att karolina trilla av stolen och fastnade
med sitt huve i ryggstödet, haha fyfan. kom precis hem och ska
antagligen sätta på teven och ta de lungt, skola imorron (Y) pouusss


dålig uppdatering.. ska bli bättre !

min srce tanja


hanna och levina (nathalie) dansar kollo :D


opppppppaaaa


hanna och natti


så jävla söt nata!


patricia och tanja



bilder från fredagen kommer antagligen imorron,
och flera bilder från lördagen kommer också antagligen imorron!

Kommentarer
Postat av: Amy.C

hej:)



sorry för seg svar..har varit ganska upptagen i helgen..asch...

men tur att jag e ledig imorgon med:D hehe..^^



har du haft en bra helg då?:D

hppas det iaf..kram

2009-09-06 @ 21:38:42
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Amy.C

jodå..min helg har varit mysigt..haft mkt att göra, men ändå hr ja tagit lugnt faktiskt:D hehe..^^

och idag e jag ju ledig..hehe..~~

men imorgon börjar jag jättejättetidigt:( uff~~

2009-09-07 @ 11:33:27
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Amy.C

ahaha, du har iaf bärbar sm håller dig sällskap:) har ni trådlös bredband i skola lr?? Hmm~~

2009-09-07 @ 13:02:50
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Amy.C

jahha..okey:D

skönt ändå att man kan surfa..

jag har tre timmars hålla imorgon..uff..v inte vad man ska göra=/ ..tråkigt kmr dt bli ...

2009-09-07 @ 18:36:33
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: TANJA §§

dödar dej för dessa bilder nncncncnc

2009-09-08 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0