har du nångång känt

har du nångång känt att allt känns fel,
man väljer fel väg och det saknas en del
men hur man än vrider och vänder
ser man inte biten man önskar gud sände.
en ledtråd för att finna sig själv,
för att kunna känna sig levande igen.
du hör en röst som viskar ditt namn
du önskar dig upp mot en ängla famn
om du kämpar om du låter lågan brinna
om du har möjligheten stor att du kan övervinna
rädslan för att en dag inte finnas,
rädslan för att folk inte dig kunde minnas
vem du är, var du är. har du funnits och andats i denna värld
du får gåshud över kroppen, sakta försvinner hoppet..



Kommentarer
Postat av: amy.C

hehhe..låter super faktiskt..^^



jag har nyss tvättat min bil:D yeah..känenr mig nöjd:) hehe..^^ äntligen har jag gjort dtliksom:D o e klar med allting så dt känns skönt:D

2009-09-17 @ 19:26:10
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0