guuuuud..

skoldagen var ju fan drygast idag...
men efterskolan så drog jag till burlövcenter och handlade lite kläder !
det blev, ett par gråa mjukis, ett par grå/vita legings och två par svarta
och ett par vita vantar. när jag kom hem så tog jag och gjorde några
läxor och sedan så gick jag ut med gölic och kezevic, vilket är carolina
och marina. träffade också johanna och marina. det är ju svinkallt ute
så vi drog hem till mig och hade det roligt där istället, sedan så var de dax
att följa dom två åsnorna en liten bit, fast det blev en lång tid hahaha
skrattade ju ihjäl mig pga marinas miner och saker hon gjorde!
anyways, ska ta och duscha nu sen så ska jag bara softa, ha de braa pösss


får bli en ''gammal'' bild på, mig, karolina, nata, bell, sara och mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0