godnight

kom hem för en liten stund sedan..
har varit ute med carolina och marinorna.
blev att vi kollade en liten stund när kvarnby ik tränade.
sedan så gick tvillingarna gölic hem medans jag och marina
satt och skratta hela tiden och yrade runt med hennes cykel (Y)
när det började bli så mörkt att jag knappt såg något så cyklade vi
hem till marina, kan säga att hon suger på att rama, jag ville dööö!
sedan så gick vi hem till mig, det dröjde inte länge tills jag följde
henne hem igen hahaha :(.. träffade viktoria sen och därefter hemmåt.
ska ta och fixa mig lite sen så ska jag förfan sova, trött som fan:(
sov gott allihopa puss på kramen !


Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt gumman :D

2009-09-20 @ 19:34:52
URL: http://weezybaabys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0