en ny

skolan var rätt så tröttsamm idag..
SO:n ska vi inte ta och snacka om! inte heller matte lektionen haha!
har varit ganska så död hela dagen kan jag säga, trött, dåligt humör osv..
kom hem vid 3 tiden och började att göra min SO läxa direkt.
när jag blev klar med mina läxor så tog jag det lungt. lite senare så drog
jag ut med carolina. gjorde faktiskt inget speciellt, bara softade och tog
det lungt :) hade ingenting för oss så vi promenerade lite till
husie, där vi gungade på en lian som vi gjorde förra sommaren, hahaha.
lite senare så promenerade vi hemmåt. ända sen jag kommit hem så har
jag inte gjort något speciellt, ska ta och fixa lite saker nu, kolla på film
och sen sova, hoppas ni haft en bra dag iallafall puss på kramen!

BTW.. fick en helt ny T700 idag, eftersom att den jag fick för en vecka sen
blev ju helt knasig, glad att jag har en mobil iallafall !

lyckades iallafall få in bilderna från lördagen, so here you go :)


besim och marina


edvin och nati


nati och marina


liten paus innan dom började kriga hemma hos mig


kuring


edvin, marko och besim softar och kollar på när marina och nati krigar


störda människor haha


carolina ska gunga :D


wiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0