detta suger..

hellow
skoldagen har bara varit skit idag!
så jag ska inte ta upp något om den skit skolan..
när jag kom hem så gjorde jag några läxor och sedan så gick jag
ut och mötte marince. vi var lite hemma hos henne och softade,
sedan så gick vi ut en stund. det är jävligt kallt också!!
hatar kyla.. jag är kallblodig vilket gör att jag fryser till is vid redan 20 grader!
anyways.. satt och kollade på en träning en liten stund och snackade med
gölic och knezevic. sedan så träffade vi ed så vi snackade med han en stund
om lite roliga saker. kom hem för en liten stund sedan och mina fötter,
händer, näsa och kinder är is, fan vad detta suger asså...
men nu så ska jag ta och värma mig i min säng hihi, ha de brraa, puss på kramen

juste.. fick min tredje mobil idag, likadan.. gud vad den suger..


Kommentarer
Postat av: A.C

naww..va söt bild:D hehe..^^



jahha...men dt gör du..på sätt o vis:D hehe..^^



aa jag vt..men vi har en del att göra i skolan...när man e ledigt så e dt plugg som gäller..hehe^^



pösss

2009-09-30 @ 21:08:28
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0