trevligt!

lite ändrade planer idag.
bellush kunde inte röra sig ut så det blev istället att nati kom hem
till mig. det fick bli en softish dag idag !
vi kollade på Twilight, så jävla gullig film, men jag är dock inte beroende
som en massa folk är... lite senare efter att nati gick hem så mötte
carolina och marina mig så gick vi hem till dom för att fira deras mamma
som fyller år idag, gratttiiis CICI! hade det jätte kul, blev torta, godis och en
massa annat. samt att jag färgade manu's hår till lite mörkare brun vilket
blev super får jag hoppas! kom precis hem, ska ta och duscha och sen så
får jag ju se vad det blir. imorron blir det plugg och sedan filmkväll,pusssallihopa

mmmm, tortan som manuela och carolina gjorde!

färgning på gång här...


Kommentarer
Postat av: Carolina

tårta är med å gumman:D

2009-10-26 @ 11:37:35
URL: http://galicarolina.blogg.se/
Postat av: emmas

vilken fin blogg du har! :)

2009-10-26 @ 19:49:03
URL: http://emmaasollert.blogg.se/
Postat av: Anonym

natha var du tvungen ......... med den backslick :O

2009-10-27 @ 13:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0