supergott!

igår så var min dag ganska så lugn.
jag pluggade lite när jag hade vaknat och senar vid 6 tiden
så tog jag bussen till stan där jag skulle träffa mina kusiner lidija och gabi.
vi kollade runt lite i olika affärer, fikade och sedan så drog vi iväg för att
fixa våra naglar. sedan så tog vi taxi hem till dom där vi spelade lite
piano osv.. sedan så drog vi till möllan för att käka på någon
thailändsk restaurang. första gången för mig hihi, det var ju supergott!
efter det så följde vi med vår moster, hon var så sugen på att köpa en
vatten pipa hahaha, så hon köpte en till sig själv. kom hem runt 11 tiden
och somnade dirket, så därför han jag inte uppdatera något.

nu så ska jag bara fixa mig, sedan så tar jag bussen hem till bell
där jag ska spendera dagen plus med nata också. softish dag jaoo!
skriver säkert något lite senare, hoppas ni får en trevlig dag, pussss


Kommentarer
Postat av: marina galllllic

vad kostade vattenpipan haha§

2009-10-27 @ 13:31:58
Postat av: A.C

tack söt:D hee..^^



vad händer under lovet hos dig då?:D

2009-10-27 @ 14:40:58
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: A.C

asch..nu har jag blandade ihop din kommentar med ngn annan:p haha..^^ sorry..



jag hittade två par uggs.. och lite annat också så klart:D hehe..^^

men har bara lagt ut två uggs..har inte lagt ut kläderna.. de blir aldrig fina på bilder:) ..~~



nej jag har inget lov.. va i skolan igår och gjorde min första tenta:D dt gick bra ..kändes bra efteråt faktiskt:D hehe..^^

sen idag o imorgn e jag ledig..på tors har jag en tenta till..sen e jag fri:D fredag ska jag åka till Madrid med min familj...över helgen bara..så dt kmr bli skoj:) hehe..^^



pusssss

2009-10-27 @ 14:43:02
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: emmas

svar: haha, men jag tyckte den var fin.



Tack! :)

2009-10-27 @ 17:31:01
URL: http://emmaasollert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0