served!

skolan har varit sjukt jobbig idag, eftersom att jag är förkyld.
tack vare det jävla regnet i lördags..
anyways.. annars så gick skoldagen ganska så bra.
när jag kom hem så försökte jag att plugga till ett musik prov,
hur fan ska man plugga till det? hur ska man kunna 21 låtar utantill
från 1950 talet, HELT SERIÖST!!!!?
menmen.. lite senare så kom johanna och marina till mig för att kolla
på film. det blev  YOU GOT SERVED. tröttnar aldrig på den, NEVER.
efter filmen så satte vi på högsta volym och lyssnade på låtar haha.
dom gick för en stund sedan och nu så ska jag bara vänta in mami
så ska jag antagligen göra klart min SO läxa, döda mig annars..
blir inget mer för idag, förkylningen dödar mig, och så är jag
inte på något värsta bra humör heller..! ha de bra haajjjjjj

roligt man får ha det på NO:n ?


Kommentarer
Postat av: A.C

aa jag vt..e ledig nästa tis och ons..

e ledig nu på ons också:D hehe..^^



men dt e inte bra att jag har ledigt så ofta..men blir latare o latare..haha=( asch..

ja ggillar att gå i skolan faktiskt:D hhe..^^



dt ebara fint emd mig söt:d pössss

2009-10-05 @ 21:20:48
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0