sammanfattning

fredag:
började med skola som var ganska så dryg.
efter skolan så fixade jag mig och senare mot kvällen så tog jag bussen
med bell till stan där nati skulle ha en fest för oss tjejer.
fan vad roligt det var! mådde illa i slutet av kvällen hahahaha...
tack för kvällen: nati, bell, marina, olivia, rebecka, karolina och linda

lördag:
dagen spenderades med carolina och marina.
senare under dagen så drog vi iväg och köpte pizza ovh softade med livet.
sedan så var vi ute en liten stund och tog det lungt.
senare så kollade vi på scream 1 med bes, ed och robert.
fyfan säger jag bara!!! men ett plus till han snygga killen i filmen :$
blev snurra flaskan och en massa sanningar som kom fram muahahaha!

söndag:
vaknade med marina bredvid mig. skrattade så klart direkt!
sa en massa saker i sömnen till min pappa som vi skrattade åt hahaha.
efter att vi hade varit hos mig och tatt det lungt så var vi ute en stund
och gjorde i stort sett ingenting. sedan så har jag bara varit hemma,
suttit framför teven och pluggat... ska ta och duscha nu, sen göra klart min
SO uppsats sedan så ska jag gå och sova. ha de bra och godnatt!

bilder från helgen kommer antagligen nu någon dag (inte jag som har dom)


Kommentarer
Postat av: A.C

jaså? va skönt att höra:D hehe..^^



jag hr inte haft ett dug roligt:( har pluggat och sovit.. har inte gjort ett skit.. hehe..:( har inte tid med ngt annat just nu än att plugga:S



asch.. efter tentor måste jag nog träffa mina kompisar:)



kram:D

2009-10-18 @ 22:35:41
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: l u u n aaa .

skiiit fina ögon

2009-11-03 @ 14:59:29
URL: http://lunaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0