nyheter

weeeellllawww!
min dag kunde inte ha blivit bättre!
mötte emelie och vi promenerade hem till zaremba där vi satt
och kollade på the accidental husband , den var rätt så bra enligt
mig.. efter filmen så gick vi ut med sara och kärow and bellish.
suttit ute och softat på bäckaskolan. skrattat ihjäl oss och bara
snackat och gjort en massa ljud som vi dooog av hahaha! en massa
nyheter har man också fått höra idag, guud, en jävla massa haha!
kom precis hem trött som kött nu, ska ta och vilaaa ut mig för
att tomorrow så är det igranka i trelleborg med alla balkan,
skriver säkert något litet imorron, ajde puss


Kommentarer
Postat av: K A T Y M A L E K

SV: hehe jag är allitd yoshii.. (a..

2009-10-30 @ 23:12:49
URL: http://katiiie.blogg.se/
Postat av: rita

hmhm natha någon har härmat mig med welaw? :D

2009-10-30 @ 23:18:04
Postat av: nathalie

hahaha tyst rita :D

2009-10-31 @ 10:54:53
URL: http://nathaliezekovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0