let's pose

gud vad härlig skoldag..
kanske för att en viss person var sjuk, yeess !
har haft det roligt med alla idioter i skolan haha.. ''let's pose blagoja'' hahaha!
iallafall.. efter skolan så har jag bara suttit hemma och pluggat,
spansk prov imorron, kill me :( och engelsk grammatik prov imorron!
döden för mig.. men men.
viki var nyss här, såklart så har hon kliat mig i huvet och masserat min rygg.
kan inte hjälpa att jag har så mycket makt över henne haha.
ska ta och plugga lite till spanska och sedan fixa lite saker och därefter
sov time, ha de bra pusspåkramen

hahaha.. andrés min efter att han trillade av stolen!


så mycket vi jobbar..


Kommentarer
Postat av: A.C

aa jag vt:(

men man måsteju..hehe..

vad ska du göra annars i helgen då söt:D



kollar på grey´s nu..kollr också?

2009-10-07 @ 21:07:25
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0