im back...

I'M BACK!

phuhh.. kan först börja med o säga att jag är nästan klar med
twinsens nya låt på piano, wihhoooo. känner på mig att ett MVG
kommer att hoppa fram snart muhahaha. anyways..
vi lagade mat och chillade lite och sedan så körde dom mig hem.
hade liten fest i bilden, asså dom två är verkligen inte normala.
två stycken rent störda i huvet hahaha! har bildat lite magmuskler
av allt skratt hahaha.. skoja där, jag är fet som jag är så inga magmuskler
här! kom precis hem efter en lång dag hos kösinerna, ovanligt..

ska ta och kolla på film och bara sneeeeeeea hela kvällen, SOM VANLIGT.
ajt, vi hörs imorn antagligen pusssss

lidija and gääbss. trodde först att det var en spegelbild!

hahahaha sorryyy men tyckte bara att det såg så roligt ut när beli bajsade!

Kommentarer
Postat av: A.C

hahha..så söt bild.(den första) den andra hmm~~ jag har ingen anningen vad de e..en hund?:p som bajsade??:p hahha~~ OMG:P



aa jg vt..:)

2009-10-28 @ 21:24:16
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0