helgen

har inte haft tid att sitta vid datan, men här kommer en liten
sammanfattning om min lördag och söndag iallafall :)

lördagen..
vaknade helt seg och död, orkade inte göra ett skit..
segade ungefär hela eftermiddagen. senare vid 7 tiden så drog jag
och karolina hem till älsklingen bell. fick mig ett gott skratt direkt eftersom
att hon och nino bråkade haha. satt och softade hela kvällen, massor med
snack och mys. dog av flabb när nino kom med detta svaret...

jag: nino? vad har du valt för linje?
nino: webbdesigner
jag: jahaa, men vad blir man utav det då?
nino: .... SNEISSS
jag: HAHAHAHA, vad gör man sen?
nino: man snear !!!

haha anyways.. tog bussen hem vid 10 i det äckliga vädret.
karolina sov hemma hos mig eftersom att hon inte kunde gå hem i
ösregnet.. men vi hade det kul och dansade heeeeela kvällen!

söndagen..
vaknade bredvid karolina helt död och började att skratta direkt.
tog och fixade oss och sedan så åkte jag till söderkulla där tomi
hade sin födelsedagsfest. fyfan.. så mycket jag har skrattat idag..
spenderade hela dagen liggandes på golvet pågrund av skratt anfall!
fan vad mitt hjärta gjorde ont efter allt skratt.. goood!
när jag kom hem så mötte jag upp marina för att hitta på någonting,
det blev att vi kollade på film och sedan så var vi ute en stund,
hahaha jävla sjuka är vi, skrattar aldrig så mycket med någon som jag
gör med henne! men iallafall, ska ta och fixa lite saker nu sen sova, byee <3

bell fick lite damp och drog isönder sina legings (på ena benet)
'


karolina

nino som inte ville va med på bild (som hans syster!)

efter regnet, gud vad snygg man kände sig efter..

love you my teddybear

outfit of the day !

det här ser man inte varje dag..

höll på att spy av allt dom gjorde mot mig :(

Kommentarer
Postat av: A.C

hej:D



tacktack^^



jodå..har varit mysigt..mysat med mig sj, min säng o tv:p hahaha..~~

har inte gjort ett skit med andra ord då:) tråkigt nog..men men e ledig imorgon så dt e ju skönt:D hehe..^^



sj då?:D hur har du haft sötis?:D pösss

2009-10-04 @ 22:07:00
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0