helgen

fredag:
inte gjort så mycket.. varit ute med marina, carolina, rita och bell.
käkat i donkan och softat. sedan så har det varit film time at my place.
somnade med bell efter att alla hade gått och vaknade runt 1 på natten.
sedan så var det dax för my darling to go home :(

lördag:
dryg dryg dryyyyyg dag!
varit ute med rita & carolina. har för det mesta inte gjort ett skit.
blev hem till mig lite senare på kvällen och kolla på film.
det blev, scooby doo OFC, mamma mia och en till som jag inte kommer ihåg.
åsnorna drog hem vid 12 tiden och sedan satt jag bara vid datan och sega!

söndag:
blev att jag drog hem till gabi, för att ha en ''kusindag'' haha.
stack till entre vid 4 tiden och käkade, kollade lite i affärer och massa annat.
sedan så satte vi oss i barista och snackade med elvis. hahaha asså dum
i huvet är han! träffade sedan på min bror och gabis bror, så det blev
typ en kusindag hahaha. mysmys. skrattat ihjäl mig med ''blondinen''.
helt dumma har vi varit, ncncnc.. kom precis hem, ska ta och plugga lite
nu OM jag orkar. hoppas ni har haft en trevlig helg, men nu ska jag dra haajjj!

snyggt hål man får ha haha!


crazy bild


vilken apa rita!


tycker det blev en gb bild....


hahahaha, jag dooog!


så söt beli är hahaha!


lidijas recept som är typ 12 år gamla hahaha!






jävla apaaa hahaha


muaah


blondie

Kommentarer
Postat av: A.C

hehe,.vi har varit ihop i tre år nu faktiskt:D s¨dt e ganska lääänge^^



ska hem imorgon:) men e ledig..s¨å tur dt:D hehe..^^

haft en bra hel gdå+:D

2009-10-11 @ 23:29:12
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0