dåligt!

ojsan, dålig uppdatering!
min vecka har varit ganska så tråkigt. har bara suttit inne och pluggat
till prov, gjort uppsatser och läxor, så himla tråkigt!
i fredags kväll så drog jag hem till patto där hennes bror skulle ha en förfest,
så vi joinade hans crew, sedan så blev det att vi gick till vide där det var
club mimbrera, men festen var istället ute eftersom att ingen ville in hahaha.
plus jag var helt borta? lite senare så hade min bror efterfest så jag, patto,
rita och carolia joinade hans crew den här gången, nice nice.
lite senare så drog man till vide again men det var inte roligt så vi gick tillbaka
hem till mig och deckade lika fort !
lördagen har varit ganska så tråkig.. var på fest senare mot kvällen med min bror.
det blev lite roligt när alla killar hade supat sig fulla, det var då dom flippade ut
totalt hahaha. blev hemgång någonstans vid 1.
min söndag ser ut så här: städa mitt rum, damsuga huset, fixa en sak på min dator,
fixa mig, städa min garderob, och antagligen vara med bellälsklingen sen!

uppdaterar sen!!!! och lite bilder får förklara hur min vecka har varit, kössss

haris huve hihi






(hans ''muskler'' är av papper)


skills på HK hahahaha!


hemmafruar




älskar den :$


oppppaaa


stefce är igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0