dagens diskution.

igår var en av dom roligaste dagarna på länge!
marina.k var hemma hos mig och vi gjorde vår svenska uppsatts.
efter det så gick vi ut lite och såklart så kunde inte jag längre andas
eftersom att hon fick mig att DÖ av skratt. herregud...
sedan så gick vi hem till henne och kollade på ett antal konstiga filmer.. hmm..


idag så gick skolan ganska så snabbt.
när jag kom hem så fixade jag mig lite och sedan så mötte jag upp carolina.
lite senare runt 7 tiden så gick vi ut och träffade på bes, ed och company!
var ute lite med dom och dagens diskution var 
''har vi någonsinn fått stryk av föräldrarna'' haha helt sjukt, som vi skratta!
anyways, runt 10 tiden så blev det ju iskallt och det fanns
inget att göra. så jag och carolina drog hem till mig och senare så kom
bes och ed. så vi tog något att äta och sedan så var carolina tvungen att gå
hem så vi följde henne lite. bes och ed gick för en liten stund sedan och nu
ska jag bara ta och fixa lite saker sen gå och sova, trött som in i!
aja, hoppas att ni har haft en lika rolig dag som jag hihi, pössss

igår.. egooooo


egoegoegoego


och ännu en gång... ego


det här för man på håltimmar (Y)


peace


haha.. icke normal!


inte för att man ser något, men..




Kommentarer
Postat av: A.C

tack så mkt söt:D hehe..

dtsamma du;)



pösspöss

2009-10-02 @ 23:05:49
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0