äntligen en till dag avklarad!

skolan idag gick ganska så bra.
gick inte på första lektionen som var SO, hade inte gjort min läxa
haha, fatta ju inte ens hälften av läxan!
sista lektionen var idrott då vi hade redsakps något.. blablablää.
kullll faktiskt !
när jag kom hem så var det spanska stenciler jag skulle göra och
öva lite inför provet på torsdag. hoppas på ett MVG eller ett starkt
VG annars så är det kört för min del..
efter läxorna så gick jag ut med marinorna. blev bara skratt, skratt och skratt.
det kan man inte undvika när man är med dom haha!
sedan så har vi bara busat hemma hos mig och haft kuring muhahaha!
hinner inte skriva mycket mer, desperate housewives börjar nu fan, seeyah!

är det bara jag som inte fattar detta i matte eller?


mobbad är jag på NO lektionen..


ja.. så här såg samanthas hår ut, efter att sara hade gjort kaos av det!

Kommentarer
Postat av: A.C

hehe..aa ..skönt att vara ledig ibalnd..

men jag vill vara i skolan faktiskt:D dt e mer kul:) hhee..^^



jag har också en del att plugga:( asch~¨

mjt e på g i skolan nu:( .snyft~¨

men sånt e livet...hehe



lycka til med plugget söt:D pössss

2009-10-06 @ 21:17:46
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: matilda

saknar dig min prinsessa

2009-10-06 @ 23:10:38
URL: http://awasawo.blogg.se/
Postat av: mariii

HHAAHAHAHA samantha

2009-10-07 @ 14:21:41
Postat av: nathalie

HAHAHAHHAHA MED DET HÅRET

2009-10-07 @ 17:07:15
URL: http://nathaliezekovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0