trelleborg

lite info om igår..
kom till igrankan runt 8 tiden. lite drygt i början så jag, patte, nata,
hanna, tanja och filip drog till mc. det hände en massa saker haha..
när vi kom tillbaka till festen så hade alla redan kommit. Dansade tills
våra fötter var helt döda, vilade, och så gjorde man så om och om igen..
satt och lyssnade på värsta konversationen mella tanja och nino, hahaha
som jag skratta! tanjas alvarliga min dödar mig hahaha!
iallafall.. mot slutet så blev det slagsmål, idioter!.. efter att hälften av folket
hade begått hemmåt så stannade vi andra kvar eftersom att nino va DJ
så det blev en kind of efterfest men nice musik. KIIIIIING!
dom avbröt festen ungefär en timme tidigare, onödigt... var hemma någonstans
vid 2 och somnade direkt ofc. men tack alla som gjorde kvällen rolig <3

fick knappt någon sömn idag.. typiskt mig, kan aldrig sova ut när jag vill det !
iallafall.. tog tag och pluggade idag vilket jag skulle göra för en vecka sen (y)
gjorde hälften of my work sedan så orkade jag inte mer..
johanna och marina kom hem till mig under eftermiddagen och gjorde min dag
inte tråkig. kollade på ''barnhemmet'', GUD! och shan da man, haha fyfan
ÄLSKAR HAN. johanna & marina stack precis. jag ska ta och fortsätta med mina
läxor och sen duscha. sen så får jag se hur det blir, ha de braaa puss

viki och pätts


izabella och miki


maki.. that's a big nono!


bella är igång!


botten upp(Y)


bell och nata


nince


nince och tance


hanna, bell & me


nince, muah och tance


bror och syster, sten lika!


DJ of the evening


nince, kice and okänd


Kommentarer
Postat av: I r o n i e l l e

Kul bilder! :)

2009-11-02 @ 15:43:31
URL: http://ironielle.blogg.se/
Postat av: A.C

hej:D



tack..dt e fakiskt fint i madrid:D



aa jag hade super faktiskt..aa handlade också mkt..visa senare:D hehe..^^



vad har du gjort då? firade du halloween?:D

2009-11-02 @ 15:57:34
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: tanja

lelle ja blev ju ballöga på den ena bilden me nino hahah;o Btw , ballaste fest pöös :*

2009-11-05 @ 16:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0