guuuud

älskar dagens början men hatar dagens slut!
för det första så är jag super glad att det är bajram idag,
plus att man slapp alla idioter i skolan idag. slutade lite tidigare
och drog iväg till stan med marina för att hämta ut biljetter till New Moon.
blev inte som planerat, alla backade ur så det blev bara jag marina och hassan.
men döö roligt ändå! hassi höll på att somna under filmen, och samtidigt
så kastade han popcorn på oss, FLYKTING hahaha. filmen var väll ganska så
okej, folk gör den för bra än vad den verkligen är. men JACOB, guuud säger
jag bara! den var ju värd att se, men ha inte så stora förhoppningar!

efter filmen... oturen började!
såg en massa folk som vi inte ville se, fick en massa samtal som jag inte
ville få, gjorde mitt livs största misstag!, och fick inte åka med bussen....!!!
skulle sova hos marina idag men NEEEEJ det gick heller inte.
tack iallafall för en bra början, gaaahhhh, vill slå något just nu hehe.

aja ska ta och göra något socialt nu, ha de bra hoppas ni hade en trevlig kväll!

fick bli en dålig bild på hassan(observera hur han står!) och på den andra bilden




Kommentarer
Postat av: GÖZDE;

HAHA e du nte muslim ?;d

hehe vill också se den , men pallar inte xd

jo det är bra, ah det har jag:) dudå?(:

2009-11-27 @ 22:44:28
URL: http://tturkkk.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag ska se den filmen, snart hoppas jag! :)

2009-11-27 @ 22:53:33
URL: http://jjenniferks.blogg.se/
Postat av: A.C

hahha, naww..vi får se om du får MVG lr VG..

du får säga dt:) haha..~~



jaha..jag tnkte börja julshoppa lite nu faktiskt..dt e ju snart dags liksom..tid går:) ..

men har ingen anningen vad jag ska köpa till folk:p hhe.helt svårt iår tkr jag..asch..jobbigt nog=/ men men hittar alltid ngt tilsist:)



treclig helg gumman:D

2009-11-27 @ 23:39:29
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0