wooow!

har nyss kommit hem efter en lång eftermiddag !
var och kollade på när alla tjejerna dansade.
först så säger jag bara HA-HA till dom andra som dansade.
och sen så kan jag säga WOOOOOOOOOOOOOOOW till marina och resten !
slutet var ju bara att dö för, när alla shejkade.. snacka om att alla
skrek när dom dansa hahaha. efter att vi hade kollat på hela högen
av dansare så drog vi iväg till värnhem och käkade kebab där ^^
därefter så gick jag till bussen med emelie och sedan så kom
johanna, johanna och marina.. nu sitter jag hemma och har tråkigt
så jag kan inte beskriva hur tråkigt jag har det :)!
ha de bra pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

försök att beskriva

2009-05-17 @ 19:45:42
Postat av: johanna

kolla på min blogg jag har lagt upp när dem dansar =)

2009-05-17 @ 20:15:20
URL: http://baaraajohaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0