wonderful

holaaaaa :D
vaknade för en liten stund sedan, pigg och glad !
sitter och letar efter några klänningar som jag ska beställa idag :)
ska snart ta och fixa mig så att jag är färdig i tid, för sen så ska man
till limhamn folketshus med johanna&johanna där vi ska kolla på
marina, bell, mikaela, shams, karolina och anna när dom uppträder :)
efter att man har varit där så ska man hem och plugggggga !

SHIT ! nu när jag tänker efter så är det bara mindre än 4 veckor kvar att
gå i skolan.. detta året har gått så snabbt, och det va inte ens länge sen
man var liten bebis, herregud ! som sagt, så längtar jag som fan till sommarlovet
men jag längtar verkligen inte efter att få sluta skolan, det gör jag verkligen
inte.. skolan det är det som gör en glad, det är där man har det som roligast,
när man har kul på rasterna, och alla vänner som gör en på bra humör..
tänker fan njuta av dom sista veckorna i skolan och göra så mycket roliga
saker som möjligt.. men nu så ska jag dra mig ifrån datan ha de pra, peace <3

haha, bjuder på bilden på mig och johanna !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken låt lyssnar ni på ,på bilden?

2009-05-17 @ 19:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0