vad kan jag säga..

ordlös..
skoldagen var så jävla lång tråkig !
sista lektionen som vi hade var gympa, och då spela vi tennis :)
jag kan säga att det kändes som att det var 40 grader ute.
efter gympan så gick vi till coop extra, och jag köpte redbull,
min lilla favorit :D därefter så gick vi tillbaka till skolan, och jag var
halv död när vi väl hade kommit dit ! men nu så har jag döds tråkigt
och ska snart BÖRJA på min shakespeare uppsats som jag måste
lämna in i morgon, tur att jag har min mamma som hjälper mig :)
3 sidor ska man skriva, det kommer ju bli jätte jätte kul !
men nu ska jag kila iväg ha de bra puss haaaaaaj <3

orkar inte att vara seriös all the time :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0