vaaarför?

min morgon startade med att jag va på bra humör !
men nuuuuuu, ohhhh..
har spel på två personer och det är min mamma och pappa.
förstår mig inte på dom? känner dom mig ens?
neeej.. då kan man väll fan inte komma och säga massa saker
när dom inte ens vet hur jag är, vad jag gör eller vad som händer
runt omkring mig :S mina vänner känner mig bäst och dom förstår
mig mest.. om dom nu inte fattar det, så måste dom vara, ja jag vet inte vad..
att dom inte kan låta mig ha ett eget liv? att dom kan göra så här?
trycka ner mig, få mig att må dåligt.. ät bajs kan jag säga !
finns ändå bara några som gör mig på bra humör, och det är mina
kompisar, inget annat ! vill bara att denna tiden ska gå förbi.
förlåt för inlägget men jag är på så dåligt humör just nu :)
men nu så ska jag dra ut med carolina, åtminstonde en som
gör en att glömma bort dåliga tankar.. hoppas ni har de bättre än mig, haaj.


Kommentarer
Postat av: ankan

men gumman lilla. du vet att dem bara vill dig väl..<3

2009-05-22 @ 00:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0