gårdagen..30 april

valborg..
den spenderades med carolina :) först så gick man och handla i konsum,
där man fick hälften gratis av han som jobbade där.. hmm weard !
sedan så gick vi och satte oss i skolan på pingisbordet och ''solade''
när vi hade tröttnat på att ligga ner, så stack vi och gungade istället hihi :)
och sedan så cyklade vi hem till mig och då kom annika hem till mig för att
hämta en sak, sen så gick hon igen :) hahaha och utanför mig så träffade man
martin och hans kompisar, dom snackade med en polis sen helt plötsligt så
la sig martin ner med händerna på huvet.. hahahaha dum i huvet är han !
efter att man varit lite hemma hos mig så drog vi hem till carolina, och där
träffade man besim och edvin ute, så vi gick och lirade lite fotboll med dom
eller jahh.. jag gjorde de hahaha. har nog alldrig varit på sånt här humör!
jag satt fan aldrig stilla, sprang bara efter bollen eller sköt besim i huvudet
hahaha. kan nog bero på dom Monster energy drinkarna jag och carolina
tog från dom två :) sen så började det bli kaalllllt ! så vid 10 tiden så drog jag
himmåt, besim och edvin var ju jätte snälla för att dom följde mig nästan ända
hem :) that was my day seeeyaah!

mmm.. monster :)


besim skulle hämta bollen, och han tar den lättaste vägen ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0