trött..

orkade knappt vakna upp idag, var så trött att jag hade kunnat sova
i en vecka utan att vakna ! men iallafall, skolan var rätt så okej idag,
eller om jag ska vara helt ärlig så var det roligare i skolan idag än vad
det brukar att vara :) idag så skulle vi ha kör, men som vanligt så vill vi
inte gå dit, så jag och anemona blev istället jagade av mats runt hela
skolan för att han ville att vi skulle gå på kören, men vi gav upp tillslut
och gick dit :( men jag ångrar mig stort att jag gick dit!, allihopa röstade
att jag skulle sjunga solo till ''en kväll i juni'', jävla mats asså, jag tänker 
inte stå framör allihopa i skolan och sjunga hahaha, det kommer aldrig hända.
sista lektionen så hade vi gympa. Då vi skulle springa
2.5 km.. jag hade många anledningar till varför jag fick panik när jag
sprang ! ett, jag mådde illa. två, jag var snurrig i huvet. tre, jag hade
ont i magen, och fyra det behöver man inte ta upp här :) och hur jag och
carolina kunde få exakt samma tid, haha ja jag vet inte hur det hände ?
slutade halv 4 idag och sen så blev vi körda tillbaka till skolan i arnes
''FERRARI''. sen så gick man hem med haris. nu sitter jag och tråkar ut
mig vid datan för att jag inte har något annat för mig. Min klänning som jag
hade beställt ska jag lämna tillbaka DIREKT, och så ska jag fan ta och
hitta en finare klänning, utan tvekan!.. har lite ångest nu för att jag har inte
varit ute på 3 hela dagar :( saknar alla människor hahaha ^^ men måste
plugga, så nu så ska jag öva till matte prov som vi ska ha i morgon,
ha de bra kanske uppdaterar sen, pusssshajeen

i miss it..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0