trött trött trött..

skola idag, & den var ganska lång tråkig men rätt okej.
jobbat som fan har man gjort, och hunnit med mycket kan jag säga :)
vi fick sluta 20 minuter tidigare för att vi var duktiga wihoo !

senare efter att man hade latat sig hemma och inte gjort ett skit,
så gick man ut med johanna, marina & carolina.
därefter så gick vi hem till johanna och kollade på ''twilight'' men
han inte kolla klart för att vi skulle dra hem till marina.k där rita också var.
där målade man naglarna och snackade lite och gjorde roliga saker.
sen så drog man hem.. kan säga att jag är jävligt trött :(
och jag har börjat korta ner mina meningar och ord i blogg, kan säga
JAG ÄR DATA TRÖTT ! men iallafall, ha de bra för nu ska jag dra
och kolla på barca mot manchester.. GO BARCAAAA!!!!!!!!!!!

kan inte motstå ritas lilla fina vackra gump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0