trodde inte så om mig..

vad ska man göra när man inte kan sluta tänka på just EN sak.
har så jävla mycket skulld känslor nu.. kan man bara inte spola
tillbaka tiden? jag brukar inte vara så, verkligen inte !
vet inte vad som flög in i min hjärna. allt känndes bara helt tomt.
precis som att jag var en bebis igen och inte kunde prata, förstod
ingenting och var helt trög i huvet. varför gjorde jag bara inte något
åt saken istället för att bara idiotgöra mig så? helt seriöst. jag trodde
mycket mer om mig själv men neheeeeej! så var det tyvär inte...
inte bara det, utan det var så lågt av mig. är så jävla sur på mig själv!
jag kanske gör denna saken till en stor sak men det e så jävla cepe
av mig att vara så, varför kunde jag bara inte vara mig själv !!!!!!
jag är alltid det, men det blev bara sån blackout.. ncncnc..

vill bara gråta, varför inte bara göra de då?


Kommentarer
Postat av: You Adore it - by Louise Charlotte

Låter jobbigt... kan va väldigt skönt att gråta ut allting ibland!



Det här kanske gör dig lite gladare:



Vill du också vara med och TÄVLA om ett valfritt smycket från Cooco.se?



10 dagar kvar på tävlingen i min blogg (http://youadoreit.blogg.se/2009/may/tavling.html)



Lyka Till!

2009-05-31 @ 22:21:28
URL: http://youadoreit.blogg.se/
Postat av: Ariel

Hoppas alltid löser sig =/



2009-05-31 @ 23:51:44
URL: http://ariiel.blogg.se/
Postat av: anemona

HAHA! Natta vi fixar de imorron!:D§

2009-06-01 @ 19:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0