tralalala

hatar tisdagar :) börjar 08.00 och slutar 15.30 super ju.
startade min dag genom att vakna 07.35, PANIK hahahaha!
iallafall musiken har blivit roligare nu för att vi får lyssna på låtar
från dom gamla tiderna t.ex old school hårdrock jazz osv..
& spanskan idag var det lugnare, men jag och en annan hel hög
blev utkastade ungefär 3 minuter innan vi egentligen skulle sluta.
pågrund av att hon tog min mobil för att den låg på bordet men jag
ville ha min mobil så jag fick gå ut, aldrig att hon ska ha min mobil !
sista lektionen var det gympa, så man gick dit med carolina,
ilham, haris och bilal.. vi hade volley boll, haha det är alltid över roligt.
efter gympan så drog man tillbaka till skolan för att, jah vad skulle jag
där och göra? jag trodde att jag skulle gå på läxhjälp men det behövde
jag inte, tyvär så har jag inga läxor, för första gången i mitt liv ^^
just nu sitter jag vid datan efter att jag hade kämpat med att sminka
mitt sugmärke som jag fick från johanna, stort rött och inte fint är det :)
får ha de så i några dagar nu då :( ... ska antagligen vara med
carolina, marina, johanna och johanna idag igen, får se hur det blir
återkommer senare pussen på kramen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0