thanks ;)

jag kan säga att gårdagen blev jävligt lyckat !
alla modeller var nästan från folklor så man kännde igen en hel del :).
och när det var dax för mina kusiner att uppträda så blev jag helt chockad.
jag viste inte att det skulle bli så som det blev. dom sjön ''Fire''
och dansade en vad kan man säga ''sexig dans'' och avslutade med
det bästa, Street dance ! senare mot kvällens slut så blev det lite klänningar
och fest kläder som dom visade upp, och sen runt 11 tiden så var det slut.
så man drog hemmåt och smsade lite sen så somnade man vid 1 tiden.
blev mycket roligare än vad jag hade tänkt mig, och det var ju två personer
som gjorde hela stämmningen, dom blev redan fulla vid 8 tiden och
sjöng och skrek hela kvällen, hahaha vilket folk det finns :D!
puss på dagen iallafall <3


idag;

morgon på er alla :) eller ja morgon och morgon.. eftermiddag !
sitter och rotar i min garderob för att jag har ingen aning om vad
jag ska ha på mig idag på teodoras dop, jag står som ett stort
frågetecken ?! men det löser sig nog.. ska ta och leta lite till :)
snart så får jag ju börja fixa mig, och senare ikväll så blir det fest
någon stans, ja jag vet inte var, men det kommer att spenderas
med the Galic twins hihi ^^. hoppas ni får en trevlig dag/kväll, pussshaajjen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0