temaveckor !

kan säga att skolan kommer inte att vara rolig denna eller nästa vecka..
på grund av niorna så måste vi också ha temaveckor.
vilket innebär, plugga plugga plugga plugga stenhårt på lektionerna,
man får inte snacka så mycket, vi måste jobba med tjocka häften och
jag tror nog att när dom sen har rättat häftena så avgör det i vilka grupper
vi kommer att vara i nästa år.. it really sucks !!!
måste också lägga till något positivt, jag och carolina jobbade sjukt bra
idag, ett plus till det hihi ! :) vår sista lektion var gympa, HA-HA till det.
efter gympan så stannade jag kvar i skolan med carolina och
zahraa aka sara.. drog hemmåt sen med ajka.. LÄX FRIA PÅ TEMAVECKORNA!
eller ja det hoppas vi ju.. vet inte vad jag ska göra idag, antagligen gå ut,
om det nu finns någon som vill ut. ha de bra, kanske uppdaterar något sen
pussss på krameen, haaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0