sneat

hjelloooow !
vid 3 tiden så drog jag hem till izabelle :) därefter så tog vi en cykeltur
till maxi och sneade totalt ! sen så drog jag, izabelle, nino och hennes mamma
till coop där vi kollade på skor och sedan så stack vi hemmåt till bell :)
helt plötsligt så bestämmde vi oss att ta lite bilder ute i solen.
därefter blev det grilling och matdags, hamburgare med allt muhaha.
efter maten så snackade vi och lite sådant, sen så satte bells pappa på
lite musik från olika länder, så var det en liten mini fest, så bell började
att dansa, shejka och rulla på magen haha. lite senare så gick vi upp
och satte oss vid datan och snackade om livet och sneade till max japp !
sedan runt 10 tiden så kom papi och hämtade mig.. just nu sitter jag vid datan
och ruttnar som fan. ska börja förkorta mina meningar och ord från och med nu!
orkar inte skriva värsta ordboken för att.. ? yeye what ever, ha en trevlig kväll seyah<3
och bilderna från idag kommer när bell kan sluta spänna sig och skicka bilderna :)


Kommentarer
Postat av: AGISA =)

nattis har sneat med livet ;D<3

2009-05-02 @ 11:19:13
URL: http://agisasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0