skratt, skratt och mera skratt..

idag så drog man till stan med johanna.. gick igenom ALLA afärer i ungefär
5 timmar men hittade ingen klänning till skol-avslutningen !... men däremot
så hittade jag en tröja från bikbok och en jeans jacka från gina tricot :)
har inte skämmt ut mig så mycket på länge så som jag och johanna skämmde
ut oss idag, och så skrattade vi för nästan allt, och presenter fick vi hehe !

lite senare så gick man ut med marina, martin, claudio, ogge och karolina.
därefter så var vi ute lite med manuela och snackade med henne lite, skoj :)
sen så gick vi till konsum där alla var, och till sist så kom emelie.
satt och snackade och dog av skratt hela tiden för att martin KÖRNER alltid
ska vara så jävla sjuk av sig, ncncnc... man fick knappt någon luft, hade kramp
i magen av allt skratt ! men det är alltid bra att skratta. sen så gick man hem
till mig med marina, marina, carolina besim och edvin.. där plattade vi besims
hår och satte dit mitt löshår. HAHAHAHA. där dog vi av skratt ännu en gång !
herregud, vi låg på marken och skatta... efter det roliga var över så gick vi ut
och mötte olivia och dom andra, där vi skrattade ännu mer för att det hade
hänt något. sen så gick jag hem och dom andra gick vidare, tack för den
skratt fulla dagen ! hoppas ni också har skrattat lika mycket som jag ;) pussss

bilder på allt kommer i morgon :)

Kommentarer
Postat av: manuela

haha jag vet inte, landskrona har inget bättre för sig :) kul att träffa er idag :)

2009-05-31 @ 00:04:30
URL: http://maanuela.blogg.se/
Postat av: johanna

hahaha så mycket vi skämmde ut oss HAHAA älskar dig <3

2009-05-31 @ 21:49:40
URL: http://baaraajohaannaa.blogg.se/
Postat av: Körner

det är jag som är martin KÖRNER :D

2009-06-04 @ 20:14:54
URL: http://martinkorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0