så många myror, så många nathalie!

härlig dag kan jag säga. den har mest spenderats ute med
carolina, marisol, olivia, claudio, martin och marina :)
kan säga att martin är alltid lika sick i huvet som vanligt.
112 !!! hahahaha.

men vid 6 tiden så stack man hem till viktoria och där snackade
man lite och kollade på medans allihopa badade när det regna :)

sen vid 8 så gick man och mötte carolina och marina, sen så
rullade vi hem till mig för att jag var själv hemma. och helt
plötsligt så började det att åska, hahaha snacka om att
marina blev rädd för att jag hade teven på ! och att de luktade
fisk, mmmm det hejar vi på ! har skrattat ihjäl oss och inte kunnat
hålla oss för skratt, och skrämmt upp oss det har vi också gjort,
vilket inte är någon nyhet för att vi gör det varje kväll när vi är själva.
typiskt oss ncncnc^^. efter att vi hade haft en mysik rolig kväll så drog
dom hemmåt vid 11 tiden då det regnade ute, skit kul då!
men nu ska jag kila in till min brors rum och sno hans säng en liten stund
innan han filuren kommer hem, ha de bra seyah!

Kommentarer
Postat av: RONJA

åh va fin blogg du har! :)

2009-05-21 @ 23:35:32
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0