renrasig och hybrid

kom hem för en liten stund sedan efter att man har varit ute med
carolina, besim, edvin och robert :). var ute och kollade på när
dom spelade fotboll och sen så satt man och snacka om allt möjligt.
Och då menar jag ALLT möjligt. kom in i ett samtals ämne om att
jag inte tyckte att edvin liknar en alban men jag tyckte besim liknar en
så skulle besim förklara att edvin är hybrid och besim renrasig.
sen kom det sig att carolina också är hybrid, men jag renrasig?
hur kommer det sig, det vet jag inte.. därefter så kom vi in i ett
samtals ämne om vem i nian av alla killar är starkast, och det kom
upp några namn hahahahaha, kunde inte hålla mig av skratt, eller
jag kunde inte tro vad jag hörde ! efter att vi hade pratat om allt möjligt
så rörde vi oss hemmåt allihopa :) själv sitter jag och letar på internett
efter en klänning till skolavslutningen, men jag lyckas aldrig hitta någon :(
och det bästa köpet på länge var faktiskt idag! äntligen har jag köpt en
tröja som jag verkligen är nöjd med, men tyvär så hittade jag inga
öronhängen eller en klänning, men det får bli en anna dag, & brillorna!
man får inte missa när jag och johanna ska vara coola ^^ ha de bra haaajjj!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0