payback HAHAHA

idag så var det skola och vi fick hoppa över vår NO och ha gympa istället.
så vi slutade kvart över 1 :). och jag stannade kvar i skolan lite med olika
folk, vilket alltid är roligt hihi. när jag kom hem så plingade det på dörren
och olivia steg in i mitt hus :D. sedan så drog vi utåt med marina&marina.
först så var vi lite i paradiset och snackade lite. därefter så skulle olivia
äta i donkan så vi följde med henne. och när vi var på väg tillbaka så träffade
vi macke och awez ... awez fällde mig så att jag trillade på min arm och
då hördes det ett ''BOOM''... min ballong sprack :( jävla awez !!! men sen så
var det dax för payback muhahaha. när han satte sig på cyklen och skulle
cykla iväg, så kommer jag i full fart och puttar han så att han tappar cykeln,
han tappar balansen och typ ser helt borta ut, ''kaaabooom'' han spräckte
sina byxor... YEEEEEESSSS! ;).. men senare så gick man hem för att jag
skulle till mina kusiner, men just nu så ska jag och min kusin göra något
kul, kanske återkommer lite senare, ha de bra puss på kramen, haaaj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0