pausar

blev inget med att gå ut med tjejerna, utan stannade
hemma idag och hade det rätt så tråkigt, tog det lungt och
gjorde inget speciellt än att lyssna på musik och sitta vid datan :)
har tyvär inget att göra just nu så jag drogar mig med musik
vad annars finns det att göra? men iallafall, ska dra och duscha
snart och sen så ska jag luffa mig framför teven och hoppas på
att det finns något roligt och bra på teve... men nu så ska jag
gå och knarka låter, speciellt jennifer hudson - spotlight.
kul att veta, nej.. men ska nog pausa med bloggen i några dagar,
ska se hur länge det kan hålla hehehe ^^ i'll be back soon
ha de bra, herrråååå pusssar på kramarna <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har också suttit och luffat och gjort läxor =/

blö, jävla CP vädrets fel :'(

2009-05-07 @ 18:36:10
URL: http://mikaelaubilla.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

haha jag har också suttit och luffat hela dagen, blö det är det jävla cp vädrets fel :'(

2009-05-07 @ 18:38:58
URL: http://mikaelaubilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0