OOPPSS !

ojsan.. jag har glömmt att upptadera om gårdagen hehe.
det blev att man stack ut med carolina, marina.k och marisol.
hahaha det är alltid så skjukt när vi alla är. gick runt lite och sen
så satte vi oss på en bänk och började att snacka, helt plötsligt
så kommer en sten, då menar jag ingen liten sten, en STOR
jävla sten flygande, och höll nästan på att träffa oss :| hahaha vi blev
helt rädda och sprang därifrån. så vi gick upp till marisol och hade
riktigt kul, måste bara säga att marina är psykiskt skadad men det är
ingen nyhet det nä.. vid 10 tiden så drog jag och carolina hem till henne,
och sedan ut igen och lirade lite foboll. därefter så hörde man att gylle
hade fest med värsta musiken som hördes ut till gården så man dansade
lite till den (a) lite senare så träffade man tvillingarna leyton, körner och några till.
tycker så synd om dom, går inte att beskriva så sjuka i huvudet dom är !!!!!
sebbe var det mest synd om för att han hade skadat sig och var helt borta hahahahaha.
men iallafall, vid 12 så drog vi hemmåt till carolina och kollade på dreamgirls
efter det så lyssnade vi på samma låt i ungefär 2 timmar och däckade totalt efter det, byyebyee.

NÄÄÄÄRBILD !!! på med brillzen :D


marina och carolina :)


sjuka människor :)


bjuder på bilden ! lite syko blev vi av marina japp


Kommentarer
Postat av: Carolina

men hallå:s mina ögon blev helt cepe varför blev dom så?:O

2009-05-04 @ 14:22:02
URL: http://caroliinagaliic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0