ohh happy day!

vaknade runt 8 tiden, och drog iväg till skolan runt 9.
det var rätt drygt i början, kändes som att klockan stod stilla
hela tiden ! sen så var det dax för NO, vilket inte var så roligt.
vi skulle laborera med en bläckfisk.. inte nog med det,
hela klassrummet luktade fisk, jag klarade inte det så jag gick ut
och satte mig vid bänkarna, där alla dom andra var :)
jag och bilal ville bara kvävas, men han satt och skratta åt mig
för att jag skrek när andre jagade mig med sitt äckliga finger som han
hade rört bläckfisken med hahaha. sista lektionen var a-pass.
Jag ville bara sova så trött jag var, herregud ! slutade runt 3 tiden
och ända sen jag kom ut från klassrummet så har jag skrattat ihjäl mig,
vet inte vad det är med mig, men bra att jag är glad iallafall hihi ^^
gick hem med anemona och ajka, shit så mycket vi skrattade,
och fyfan så mycket vi har skämmt ut oss när vi va små, vi har skämmt
ut oss inför alla i hela skolan, alllllla ! tur att ingen kommer ihåg något :)
men ett gott skratt blev det haha. nu sitter jag hemma och lyssnar på musik
och går min mamma på nerverna genom att sjunga medans hon jobbar,
alltid kul och störa sig en liten aning. men snart så ska jag plugga lite
engelska och svenska i think ;) sen så blir det bara att softa med livet resten
av kvällen. blir inte att man går ut idag nej, för lat för det idag ! ha de braoo seyah!

inte världens bästa bild men det får duga..


Kommentarer
Postat av: Ilham

Det var roligt med Bläckfisken(:

2009-05-13 @ 17:36:34
URL: http://thefabulousilham.blogg.se/
Postat av: anemona

aahahha handikappar e vi allihopaaaa :D§

2009-05-15 @ 19:11:34
Postat av: Anonym

aahahha handikappar e vi allihopaaaa :D§

2009-05-15 @ 19:12:03
Postat av: anemona

aahahha handikappar e vi allihopaaaa :D§

2009-05-15 @ 19:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0