nöjd !

varit ute med johanna, johanna och marina :)
så klart så satt vi i skolan och tog det lungt med musik och sådant.
lite senare så träffade man olivia, marina och samantha med boysen.
dom hade jag bara lust att mobba ! iallafall, senare så gick jag
johanna och samantha till skolan och dansade av oss, kul hade vi.
sen så gick jag hem för att dom skulle iväg och träffa deras killar,
men jag orkade inte så jag gick hem istället. och nu så har jag gjort
klart min engelska , nöjd är jag kan jag säga, så bra på engelska
visste jag inte att jag var :$ hoppas på ett bra betyg på denna rec.
men nu så ska jag dra till köket och dricka varm varm varm te,
får hoppas att jag blir bra i morgon annars går jag hem efter några
lektioner, hejdå, och ha de inte bättre än mig, haa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0