MVG här ja :)

torsdag, wihoo ännu en dag som är nära helgen :)
jobbat jätte mycket idag och hunnit med jätte mycket också.
har gjort klart alla mina matte sidor så jag är redo för provet
nästa vecka ! har jätte mycket i svenska men det tänker jag göra
hemma.. fick reda på mitt resultat i gramatikprovet i engelska,
3 fel, MVG.. herregud trodde faktiskt inte att det skulle bli så bra,
hade fått alla rätt om jag nu hade stavat rätt på 3 ord :) men nöjd är jag.

just nu så har jag jobbat med ett gramatik häfte i engelska som jag
fick av susanne. och det håller 9:orna på med, men svårt var det inte :)
är snart klar hihi. sitter och väntar på att rita ska komma så vi kan
dra till tjejgruppen mee bell, och fixa lite och förbereda saker för ikväll.
en vecka till och då åker vi till liseberg, wihoo :). ha de bra byyyeeee<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

en kille i kvarnby

2009-05-28 @ 16:28:05
Postat av: Claudio

skaffa ett liv ofta man ska sitt och göra ett grammatik hefte natta:O:O

2009-05-28 @ 18:07:47
URL: http://claudioleyton.blogg.se/
Postat av: manuela

så duktig du är :D

2009-05-29 @ 14:20:53
URL: http://maanuela.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahahah feta svenskan claudio:p

2009-06-01 @ 14:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0