HA-HA

just nu så har jag riktigt mycket spel.
att man kan gå runt och säga så, eller överhuvudtaget
göra så? tänker du dig ens för vad säger ? jag tror nog inte det..
att tro så mycket som du, ja asså jag vet inte vad jag ska säga
DET GÅR INTE IN I MITT HUVE !! asså det gör inte det.
allt du säger till mig går in genom det ena örat och genom det andra.
vem fan tror du att du är ? jag tycker att du drömmer för mycket,
eller du drömmer fakiskt för mycket. allt du har sagt till mig kan jag
säga till dig för du är exakt det du sa att jag va. gå och dröm vidare
för det kommer aldrig att hända, säger bara HAAA-HAAA

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad har hänt srce? :(

2009-05-12 @ 09:13:29
URL: http://mikaelaubilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0