menar du :)

skolan var faktiskt rolig idag, förrutom att man var trött hela dagen..
hade inte så mycket att göra på lektionerna, kollade mest på film
och pratade osv.. själv så tyckte jag att matte provet gick bra !
jag hoppas på att jag fick alla rätt, men kanske ett fel fick jag :)
blev ju klar efter 20 minuter hihi ^^. slutade klockan 3 idag och
drog hemmåt med ajka. just nu sitter jag och väntar på att min
mamma ska komma hem så kanske jag dra till entré med henne
och köpa en tröja med över feta brillzzz, och leggings. så får man
se om man hittar några fina smycken ! sen har jag lite till att handla
och så har jag allt som jag behöver till sommaren, nice nice.
ha de bra pussshaaaj!


mjauuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0