lööööööööördag !

vaknade av att solen sken i mitt rum idag, hade glömt och dra igen gardinerna:(
tidig lördag då.. duschade och fixade mig, kände mig helt jävla fräch efter det !
städade mitt rum och hjälpte min bror med att fixa lite saker till hans fest idag.
utkastad blev jag ju, jag får inte sova hemma idag för att han ska ha festen hela
kvällen :( så jag bestämmde mig för att hålla på med min bror innan jag drar ut,
tro mig han ville slå till mig men jag var snabb och skrek som en idiot och sprang
därifrån haha.. iallafall, jag kunde sova hos carolina idag, hon räddade mig ! :D
så vid 3 tiden så drog jag ut med henne, handlade lite i konsum och sedan så
kom marina.k och marisol, så vi gick till skolan och gungade lite.. i skolan så
träffade vi några killar, någon hette något med blå öga ncncnc vilket namn..
efter det så drog vi vidare och satte oss på en bänk och sneade totalt,
hade lite kul och snackade :) kom hem för en liten stund sedan, sitter hemma hos
carolina nu medans hon lagar mat, & lite senare så ska man ut med marisol
och marina, antagligen med besim och edvin senare på kvällen.. återkommer sen
ha de bra pouuuusssheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0