lite borta här ja..

hallllååååj !
nyss kommit hem från festen.. kan säga att jag är yr i huvet,
som fan :) och jag skyller allt på carolina hahaha.
det var lite tråkigt i början, så man stack ju till donkan,
sen så kom det fram en kille till oss som sneade totalt med sitt liv haha.
först så frågade han om vi hade cigg, och sen så frågade han om vi hade
nummer till någon langare, sen så satte han sig bredvid oss och började
att snacka och han trodde vi var ungefär 17 år gamla, hahaha jag kunde
inte låta bli att dissa han, medans jag dissa han så satt carolina och marina
och flabbade isönder sig hihi ^^. därefter så drog man tillbaka till festen
där man var lite crazy av sig kan man väll säga, 3 stycken på en halv timme!
kunde nog inte räkna hur många gånger vi gick på toa, ungefär 7 gånger på en
timme och 2 gånger på 10 minuter ! iallafall, blev lite trött/yr så jag blev körd hem
och nu sitter jag och snear framför datan och vet inte vad jag skriver om,
min bror har efter fest här hemma så jag ska nog ta och joina dom, eller så
däckar jag i min säng, pusss på er..
här kommer lite bilder som jag tog, sen så kanske det kommer flera bilder i morgon..

man hade ju lite kul i början :)


jag lovar, detta är det äckligaste skitet som finns !


jelena, marina och jag.. vet inte vad jag gör?


dålig bild.. men dans blev det också en hel del :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

hahaha kolla som min näsa blev på den bilden:O hahaha, asså den drickan var inte äcklig, vadå äckligaste skitet??? lime var ju gott men inte citron:P

2009-05-25 @ 14:28:14
URL: http://caroliingaliic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0