lebbsiska haha

fick 3 sms av marinorna och 2 missade samtal på typ 1 min?
snacka om damp, och det ända dom ville fråga var, vill du ut?
hahahaha.. iallafall, jag drog ut med dom två konstiga människorna.
och sen så drog vi hemmåt till mig där vi satt i trädgården och
tog det lungt och snackade lite :). därefter så satt vi inne på mitt
rum och prövade kläder och plattade marina.k's hår, det har aldrig
varit rakare än vad det blev idag, tack vare min plattång !
jag måste erkänna, alla ÄLSKAR min plattång, den är bara så bäst !
sen så vandrade man hem till marina.k och därefter så gick marina.g
hem. jag och marina var fortfarande ute och hittade på massor
med saker :). kan säga att hon verkligen inte är bra på svenska

- asså nathalie
- jag?
- folk kan tro man e lebbsisk
- lebbsisk?
- ja lebbsisktt !
- hahahaha, du menar väll lesbisk?
- NEJ! jag säger lebbsisk..
(jag dööör av skratt)

det förklarar hur smart hon e :)
orkar inte skriva mer, är för trött.. ska nog kila iväg till mig säng !
ha de braaooo pussspåkyssen<3

kan säga att bilden är från förra året ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

kan dok säga att bilden är från förra året =D

LISA

fin bild iallfall!

nu är det så att jag har lite problem med vilen kläning/tunika jag ska ha på skolavslutningen hade varit jätte tacksam om du hade kollat och komenterat vilken du tkr !=D

2009-05-26 @ 15:55:23
URL: http://baaraajohaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0