jag kan inte tro mina ögon !

slutade klockan 12 idag. stannade kvar i skolan lite med några stycken.
och där hände något jätte kul ^^ fick köra sebbes moppe själv,
med johanna där bak.. asså JAAAGG??!! enligt johanna så körde jag
jätte bra hahaha, men jag trodde verkligen aldrig att jag skulle få köra den :O
sedan så tog man bussen till stan med johanna och johanna :)
vad kan man säga, jag har alltid otur ! hittade inte en fin väska, MEN..
jag hittade ett par skor och smycken som jag ska köpa antagligen i morgon.
efter att man hade varit i stan med johannorna, så gick man hem till
johanna. därefter så tog vi bussen och drog hem till mig med marina.
och lite senare så gick vi och kollade på match, husie mot mff.
därefter så var vi ute med olivia och josse också, vi hade ingenting att
göra så vi gick till fritidsgården och softa där. sen så skulle alla hem
så jag bestämmde mig för att jogga / springa från vide till höja,
och jag tvingade marina att jogga med mig hahaha.
sen när vi väl kom till höja, utan att pausa så såg vi tre fulla killar?
så marina ville GÅ därifrån, men jag bestämmde mig för att kuta därifrån.
sen så träffade man på karolina och dee, men jag orkade inte vara med dom
så jag sprang runt i höja istället och marina fottade mig.. dom tyckte att jag
var störd för detta är inte likt mig, det tycker jag verkligen inte !!
men nu sitter jag vid datan, kom hem för en liten stund sedan och är jävligt död !
är så jävla trött och har världens största huvud pain ! har skrivit ett riktigt konstigt
inlägg nu men det är bara för att jag inte orkar skirva, haaaaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0