igen energi kvar..

vaknade idag, helt seg som fan var jag ! jag orkar inte med förkylning,
det gör mig bara slö och trött... sista lektionen så var det gympa,
denna gången så gick vi dit och det tog oss 40 minuter att gå.
inte konstigt ? vi tog en väldigt stor omväg, vi hade fel skor på
oss, så man kan ju räkna med skoskav och att vi gnäller,
och vi hade ingen ork kvar, solen sken vi hade mörka kläder
och vi ville bara hem !! det dåliga var att vi skulle ta oss hem också...
när vi kom till skolan så var alla niorna fixade för att fottas, hahahaha
asså för att vara helt ärlig så var 9a's klass bäst, och sen 9b's.
C klassen var ju ett jävla sagoland ! hahaha men what ever,
nu e jag hemma så jag kan sluta gnälla. och snart ska jag ut med
carolina. Till kvällen så ska jag göra min shakespeare uppsats och
engelska, ja lycka till med det nathalie.. återkommer kanske sen pusshaaj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0