igår

igår..

köpte ett par skor och en klänning till skolavslutningen.
men är lite osäker om jag ska ha den klänningen eller inte..
iallafall, senare på kvällen så gick jag till mina kusiner och där
kollade man på eurovision, jag tar tillbaka de jag sa om att jag
ville att norge och rumänien skulle vinna, jag vill mest av allt att
albanien eller turkiet skulle vinna ! ohhhh, hatar det..
men när alla låtar hade sjungit klart så var det dax för oss att tävla
som vi alltid brukar göra varje år. vi gissar oss fram vem vi tror kommer
att komma bland dom tre första, och jag va en av dom som van ikväll hihi.
jag kom inte hem tomhänt, 200 kroner rikare blev jag hihi, men jag tyckte
lite synd om min pappa för att han kom 2a så jag gav honom 100 kroner,
nu e jag 100 kroner fattigare.. :( och snacka om att man mådde sjukt illa
när man kollade på eurovision, på grund av att filip tvingade en att
tävla om hur många shots man kan dricka i rad, fast med cola !
jag höll på och spyyyy efter min fjärde runda hahaha. sen vid 1 tiden så
drog man hemmåt och däckade direkt i sängen, puuuuuushaaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0